עצרת תפילה וזעקה בהר הבית

" כִּי יֵצֵא עַמְּךָ לַמִּלְחָמָה… וְהִתְפַּלְלוּ אֵלֶיךָ דֶּרֶךְ…
הַבַּיִת אֲשֶׁר בָּנִיתִי לִשְׁמֶךָ… וְאָזְנַי קַשֻּׁבוֹת לִתְפִלַּת הַמָּקוֹם הַזֶּה"

עצרת תפילה וזעקה בהר הבית

בהשתתפות רבנים ואישי ציבור

יום ראשון, ז' בחשוון
בשעה 10:00
(התכנסות בשער הלל – המוגרבים)

העלייה לאחר טבילה במקווה טהרה כהלכה ובמורא מקדש

נהניתם?! שתפו...

השארת תגובה

יש לך שאלה? צריך ייעוץ? קליק ונתקשר.

מאמרים נוספים